Hasil pembelajaran:
1.0 - Dapat memahami maksud inovasi dengan lebih jelas.
Hasil pembelajaran:
1.0 - Dapat mengetahui strategi perubahan dalam pendidikan. Perubahan-perubahan yang terlibat adalah guru, bahan bantu mengajar, pengajaran dan pengurusan kepimpinan.
Hasil pembelajaran:
1.0 - Dapat mengetahui tentang ciri-ciri guru inovatif.
Hasil pembelajaran:
1.0 - Dapat mengetahui pelbagai jenis startegi dalam strategi-strategi perubahan.
2.0 - Dapat mengetahui perlaksaan inovasi bagi setiap strategi-strategi perubahan.
Hasil pembelajaran:
1.0 - Dapat mengetahui definisi Pembinaan Negara Bangsa.
2.0 - Dapat mengenal pasti hasrat dan ciri-ciri serta aspek Penubuhan Negara Bangsa.
Hasil Pembelajaran:
1.0 - Dapat mengenal pasti komponen yang terdapat dalam pengurusan pendidikan.
Hasil Pembelajaran:
1.0 - Dapat mengenal pasti cara untuk menguruskan perubahan.
Hasil Pembelajaran:
1.0 - Dapat mengenal pasti sebab dan kesan guru gagal kuasai TMK di sekolah.
Hasil Pembelajaran:
1.0 - Dapat mengenal pasti transformasi yang berlaku dalam pendidikan pada tahun-tahun tertentu.
Hasil pembelajaran:
1.0 - Dapat mengenal pasti persamaan dan perbezaan KBSR dan KSSR.
Hasil pembelajaran:
1.0 - Dapat memahami konsep, cirri-ciri, tujuan, matlamat dan strategi pengurusan sekolah
bestari dengan lebih jelas.
Hasil pembelajaran:
1.0 - Dapat memahami objektif, tujuan dan peranan NKRA dalam dunia pendidikan dengan lebih jelas.